logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی:

مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم اعتماد مردم را جلب می کند/ مشکلات کشور نیز با همراه کردن مردم حل‌شدنی است

مهرانه-ثابت-کرد؛-مدیریت-سالم-اعتماد-مردم-را-جلب-می-کند-مشکلات-کشور-نیز-با-همراه-کردن-مردم-حل‌شدنی-است

مرجع عالیقدر تشیع گفت: انجمن خیریه مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم اعتماد مردم را جلب می کند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، مرجع عالیقدر تشیع در دیدار اعضای هیئت مدیره و مسئولین کمیته‌های انجمن مهرانه که در محل دفتر ایشان صورت گرفت، ضمن ابراز خرسندی از اعمال و فعالیت‌های مهران،اظهار داشت: کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند ارزشمند است.

وی با بیان اینکه "امیدواریم چنین مدیریت نظام مند را در کل جامعه تسری دهیم"،تصریح کرد: تاسیس مهرانه حرکت بی‌نظیری است.

آیت‌الله حسینی‌زنجانی با اشاره به اینکه مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و مهرانه مصداق این کلام است، خاطرنشان کرد: معتقدم مشکلات کشور را هم می‌توان با جلب مشارکت های مردم می حل کرد.

وی گفت: " انشالله مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل خواهد شد" برای بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی کرد.

حجت‌الاسلام محبی از خیران مهرانه نیز با اشاره به دیدار مدیرعامل مهرانه با آیت‌الله محمدابراهیم اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در این جلسه بر لزوم ترویج فرهنگ مهرانه در سطح کشور و الگو کردن خدمات و فعالیت‌های انساندوستانه این مجموعه تاکید شد.

وی با اشاره به همکاری برای تهیه برشورها و مطالب مربوط به اهداف مهرانه به زبان‌های عربی و انگلیسی و حتی دیگر زبان‌های جهانی،بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه‌المصطفی و تحصیل دانشجویان و طلاب بیش از 120 کشور تاکید کرد.

وی گفت:می توان از ظرفیتهای موجود در حوزه های علمیه و نیز ظرفیت جامعه المصطفی برای بیان این مجموعه خیري بهره برد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر